sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Joulukalenteri luukku 14


Tässä n. kahden ja puolen vuoden aikana on neljä heppaa erottunut joukosta, ja kaksi tullut tosi tärkeiksi (Mocca ja Pena)!♥

Penny Lane, rest in peace my darling♥

Pennyä kävin hoitamaan kun olin ratsastanut vasta puoli vuotta ja Penny opetti minulle tosi paljon. Karsinan ja kuppien putsaus, jalkojen kylmäys ja varusteiden pesu tuli kaikki mulle ihan uutena asiana. Penny oli aina niin kiltti ja sympaattinen. Sitten kun joskus tavataan en aio enää ikinä päästää irti tästä maailman parhaasta tammasta♥


Alma, rest in peace♥

Alman tunsin vain puoli vuotta, mutta siinä ajassa tämä tamma opetti minulle ehkä enemmän päättäväisyyttä kuin kukaan muu. Tämä hieman omaperäinen suokki testaili ratsastajaa ja välillä veti mua ihan 6-0 ympäriinsä. Pariin otteeseen meinasin lentää alas selästä, mutta en kertaakaan ihan kentän pohjalle asti lentänyt. Almakin opetti minua paljon, ensimmäinen maasto ilman taluttajaa, ekat kunnon esteet ja koulutunnit sekä ainut uittoni. Almaa on kova ikävä♥


Lamoca♥

Lamocaa kävin hoitamaan Pennyn jälkeen viime kesän lopussa. Sinä aikana olen hoitanut Lamocaa ahkerasti, mennyt sillä monen monta tuntia ja käynyt pareissa kisoissakin! Lamoca on valloittanut sydämeni kokonaan ihanan (ja hölmön) luonteensa ansiosta. En voisi enää kuvitella elämääni ilman sitä. Paljon ollaan koettu ja paljon on vielä kokematta.♥


Eksit♥

Eksit eli Eki tai Eksa viime kesän leirihoitsuni! Alkuun en pitänyt Ekistä yhtään mutta kun menin sillä pari tuntia käsitykseni muuttui paljon tästä ponista. Oikea laukka oli Ekille vaikea, mutta kun sen sai innostumaan meni se sitä jopa vasempaan kierrokseen. Ekillä menin maastoesteet sekä leirikisat. Paras poni, toivottavasti nähdään vielä joskus!♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti