sunnuntai 14. joulukuuta 2014

76. Lamocan kirje joulupukille



Rakas joulupukki,

Olen ollut tänä vuonna tosi kiltti poika - en ole edes potkinut tarhatovereitani ja aiheuttanut niille lomaa. Onhan tarhakaverini vaihtunut ajoittain ärsyttävästä Lakarmo veljestäni ihastuttaavan kauniiseen Lili tammaan. 

Ihan vahingossa innostuin liikaa kun minulla kerrankin ratsastettiin ilman satulaa, se kun on niin harvinaista että joku kapuaa selkääni ilman sitä inhottavan painavaa satulaa. Ja ne koirat siellä puskassa, olin ihan varma että ne oli hyökkäämässä meidän päälle! Mun oli ihan pakko ottaa vikkelät jalat alleni ja kiitää pakoon. 

Joulupukki - tuo kilteille hevosille paljon herkkuja tuova valkopartainen ihmis olento. Joskus onnistun hankkimaan itsellenikin samanlaisen parran ja silloin olen tosi ylpeä itsestäni! Olen ihan varma että pukkikin on!


Yksi toiveistani liittyy veljeeni. Lakarmo on ollut tämän vuoden aikana ihan liian monta kertaa ja ihan liian kauan poissa. Sen ajan olen aina hyvin surullinen, enhän minä ymmärrä miksi Lakarmo on aina poissa. Siksi toivonkin että ensi vuonna en tällaista surua joudu kokemaan.

Toinen toiveeni on tietysti paljon porkkanoita, leipää, sokeria, omenoita ja mitä kaikkea vielä? Joskus mä saatan innostua liikaa herkuista ja ihan vahingossa löydän itseni kerjäämästä herkkuja. 

Hei, kyl mä näin mitä sul on kädessä!
Kolmas toiveeni on paljon lunta! Rakastan lunta - syön sitä, piehtaroin siinä ja mitä muuta voi lumessa vielä tehdä? 

Viimeinen toiveeni on saada mulle hienoja varusteita! Siis pitäähän mun aina olla tallin coolein heppa. Uusi kultainen timantti otsapanta, uusi hieno korvahuppu ja samanvärinen huopa - siitä on coolit hevoset tehty, eikö? ;)

Että mä rakastan lunta, melkein yhtä paljon kuin herkkuja! ;)
Lopuksi haastan tähän muutaman kaverini; LantinRicon ja Jollen. Ohjeet löytyy täältä!


Rakkain terveisin,

Lamoca

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti