keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

165. Varustepostaus

Tässä on siis lähes kaikki Lamocan varusteet kuvina. Ainakin toiset päitset ja naru, fleece pintelit sekä satula ja suitset puuttuu, jotain muuta pientä varmaan kanssa puuttuu. Päitset on mulla kotona enkä jaksanut raahata niitä tallille kuvia varten sekä satula ja suitset on säilytyksessä siellä missä Lamoca on laitsalla.

Maanantaina olikin varusteiden pesupäivä!

Vihreä korvahuppu Euro Sport, 39€ (puoliksi minun ja puoliksi Kreetan)



Vihreä satulahuopa Equitare, 34€ brodeerauksen kanssa (minun)



Vihreä satulahuopa Hööksistä, 30€ (?) (minun)


Vihreät etu- ja takasuojat Lamicell, 52.90 (minun ja Kreetan)




Etusuojat Eskadron (tallin ja nämä suojat ovat Lamocalla tuntikäytössä)


Takasuojat Eskadron (tuntikäytössä)


Päitset Eskadron, 30€ (minun)



Riimunnaru (Kreetan)



Harjat, osa minun, osa Kreetan ja osa tallin



Satulahuopa (Kreetan, tämä ei ole ollut vielä käytössä Lamocalla koska tähän pitäisi brodeerata Lamoca)


Korvahuppu Glen gordon (Kreetan)



Satulahuopa Glen gordon, 20€ (minun)



Turkoosi satulahuopa, (Kaislan mutta saan käyttää Lamocalla)



Otsapanta, 20€ (minun)


6 kommenttia:

  1. Kiva postaus! :) Ihana katsoa, kun esim. satulahuopiakaan ei ole niin montaa, sillä meidän satulahuopa"varasto" on ihan rajaton! Siis kerran laskin kaikki huovat ja onkohan niitä nyt jotain yli 60 ollut :D Ja arvaa vaan mihin kaikki turhat ja käyttämättömät n.30-40 huopaa laitetaan... Minun huoneeseen! :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Hah, meille riittää pari tollasta hienoa ja siistiä huopaa, mutta pikku hiljaa noiden "vanhentuessa" ollaan varmaan samassa tilanteessa teidän kanssa kun vanhat ei enää kelpaa ja pakko ostaa uusia ;)

      Poista
  2. Miks et ennempää kuvannu niit satulaa ja suitsia ku sehä on se pääpointti varustepostauksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska sain idean varustepostaukseen, kun Lamoca oli laitsalla ja sillä oli satula ja suitset siellä mukana, jos olisin odottanut että saan satulan ja suitset tähän, olisi tämä postaus tullut kolme viikkoa myöhemmin :)

      Poista
  3. huh huh ! mitä tos nopeasti laskin hintaa noille varusteille tuli noin 225.9 euroa. Oot varmaan aika hemmoteltu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ja mieti et oon ostanu viel lisää kaikkee!:O

      Siis oikeesti toi ei oo mun mielestä silleen ihan "hirveesti", ja oon ostanu noi kaikki omilla rahoillani että mikään pilalle hemmoteltu en ole :D

      Poista