maanantai 15. joulukuuta 2014

Joulukalenteri luukku 15


15 faktaa minusta;

1. Olen ratsastanut vasta 2½ vuotta
2. Olen tipunut kuitenkin jo 12 kertaa
3. Lamocaa olen hoitanut kohta jo 1½ vuotta!


4. Lempiruokaani on nugetit ja ranskalaiset
5. Olen käynyt kolmissa kisoissa
6. Käyn tallilla normaalisti 6 kertaa viikossa
7. Meillä on kolme lemmikkiä


8. Lempi ohjelmani ovat Doctor Who ja Simpsonit
9. Rakastan donitseja!
10. Korkeimmat esteeni hyppäsin pomppiksessa Ekillä ja Sirillä


11. Pärjään koulussa hyvin, mutta olen laiska opiskelemaan
12. Puhelimeni on samsung galaxy s3 mini
13. Olen harrastanut hiihtoa ja telinevoimistelua ennen kuin aloitin ratsastuksen
14. Syntymäpäiväni on 11. joulukuuta
15. Rakastuin pomppiksessa asuvaan Jusu pupuun♥ (Jusu on oikeasti nimeltään Tuisku ja se on tyttö, mutta ei tiedetty Kaislan kanssa sen nimeä ja päätimme sen olevan Jusu eikä ikinä opittu käyttämään nimeä Tuisku - se on meille aina Jusu)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti